Això no té remei

Ramon Bonvehí i Francesca Vadell

Finalitzat
divendres 17 d’abril | 20:00 h

Organitza: Grup de Dones de la Bisbal.

Amb el suport: Ajuntament de la Bisbal d'Empordà

Compartir

Dos “podcasters” novells inauguren un programa per parlar de remeis i es confronten a la seva pro?pia ignora?ncia. Arriben al seu li?mit i es veuen obligats a vestir i representar un reguitzell de personatges absurds per acabar donant veu a una testimoni real experta en el tema nuclear de l'obra.

FITXA ARTÍSTICA:

CREACIÓ, DRAMATÚRGIA I DIRECCIÓ: Francesca Vadell Cubells i Ramon Bonvehí

INTÈRPRETS: Francesca Vadell Cubells i Ramon Bonvehí

IL·LUMINACIÓ: Lo Martín

MIRADA EXTERNA: Marta Gorchs

VESTUARI: Bàrbara Roig

REALITZACIÓ ESPAI SONO: Erol Ileri

FOTOGRAFIA PORTADA: Pepe Martínez

FOTOGRAFIES I TEASER: Juanjo Marín

PRODUCCIÓ: Aina Bujosa

Divendres
17
abr
20:00 h
 
13€ anticipada / 15€ taquilla
Des de
13 €
Finalitzat